Influencerka chce více svobody: nikdy by ji nenapadlo, že je možné to, co dělá její manžel

Ohio (USA) - Americkou influencerku Abbie Herbert (28) sleduje jen na TikToku více než 15 milionů lidí. Pokud jde o módu a životní styl, osmadvacetiletá dívka přesně ví, jak se dostat do centra pozornosti. V jednom z jejích nejnovějších videí se však v centru pozornosti náhle ocitl její manžel - z nutnosti!

Móda a životní styl jsou koníčky Abbie Herbert (28). Američanku sledují miliony lidí.
Móda a životní styl jsou koníčky Abbie Herbert (28). Američanku sledují miliony lidí.  © Screenshot/TikTok/abbieherbert

Protože Josh (34) si víceméně přiložil zbraň k hrudi. Abbie se svého milého zeptala, jestli by si neměla najít práci v kavárně, aby měla víc svobody.

Čtyřiatřicetiletý muž, který je hudebníkem na plný úvazek, pochopil manželčino poselství a pustil se do práce. Očividně nechtěl Abbie přimět k prodeji kaváren a dortů.

Zatímco byla influencerka na služební cestě, Josh začal s vyklízením zcela zaneřáděného pokoje v domě, který sdíleli, vyklízel krabici za krabicí, uklízel - a každý krok své práce natáčel.

Jakmile byla podlaha připravena, 34letý muž se pustil do práce, nainstaloval nové skříně a nový stůl, položil na podlahu světlý koberec a s láskou vyzdobil místnost květinami.

Influencerka Abbie Herbert je spokojená se svou novou kanceláří

Kdysi obyčejný sklad se proměnil v moderní kancelář.
Kdysi obyčejný sklad se proměnil v moderní kancelář.  © Screenshot/TikTok/abbieherbert

Z obyčejného skladu se nakonec stala kancelář, která si nic nezaslouží.

"Všechno to udělal, když jsem byla mimo město, se vším mě překvapil," řekla šťastná Abbie časopisu People.

Přestože Joshovi (prostřednictvím květiny) dala najevo svou touhu po změně, žádné konkrétní představy nevyjádřila. "Všechno si vybral a navrhl sám," říká osmadvacetiletá žena.

Její závěr po prvních dnech práce v nové domácí kanceláři: "Je to lepší, než jsem si kdy dokázala představit!"

Zdá se, že podobný názor mají i Abbiini následovníci. Video se speciální proměnou dosud zhlédlo 4,5 milionu lidí, přičemž více než 470 000 z nich zanechalo na její stránce lajk.