Červenobílé drama během vánočních svátků: Lidl si troufá na Coca-Colu
Londýn (Velká Británie) - Rýsuje se na Vánoce velký spor o značku? Je to téměř 100 let, co Coca-Cola dala modernímu "Santa Clausovi" jeho červenobílou, přátelskou a buclatou podobu. Americká společnost každoročně během vánočního období (doslova) rozjíždí gigantickou reklamní kampaň. Nyní se však do akce chce zapojit i německý diskont!

V roce 1931 společnost Coca-Cola poprvé inzerovala svou verzi Otce Vánoc, která se brzy ujala v mnoha částech světa. V roce 1995 se slavný vánoční kamion poprvé objevil v ikonické reklamě.
Již téměř 30 let objíždí americká společnost se svými kamiony mnoho měst po celém světě, aby využila období Vánoc k reklamním účelům. Letos se však společnost Lidl rozhodla dát Coca-Cole vale, alespoň ve Velké Británii !
Od 14. listopadu do 1. prosince vyšle německá společnost svůj vlastní červenobílý kamion do celkem devíti britských měst. Bude propagovat vlastní značku koly "Freeway", která má stejné barvy jako její velký americký konkurent.
"Kamion šíří sváteční kouzlo Vánoc po celé zemi, plní přání, rozdává více než 2000 dárkových krabiček 'Střední uličky' [...] a nabízí výběr chutných svátečních potravin z Lidlu," uvádí se v prohlášení.
Soutěž o Coca-Colu: kamion "Freeway" společnosti Lidl se stane "králem silnic"

Společnost připravila pro vánoční propagační turné vlastní 20 metrů dlouhý, pět metrů vysoký a 15 tun vážící kamion - samozvaného "krále silnic".
Hlavní bod kampaně: "Po příjezdu na zastávku turné mohou návštěvníci vyslovit přání, které by pro ně a jejich rodinu udělalo z Vánoc skutečně kouzelný zážitek - ať už je to cokoli. V duchu 'Pohádkových Vánoc s Lidlem' pak prodejce některá z těchto přání splní a splní tak malé i velké sny."
Joanna Gomer, vedoucí marketingu společnosti Lidl GB, řekla: "Je pro nás opravdu důležité vracet něco komunitám, ve kterých působíme, a náš nový vzrušující kamion Freeway nám letos umožňuje dostat se přímo do srdce těchto komunit."
Zda se podobná kampaň plánuje v příštích letech také v Německu, společnost neprozradila.