Po negativní recenzi: restaurace Ramen vypsala odměnu na hlavu zákazníka
Kjóto (Japonsko) - Ať už na Googlu , TripAdvisoru nebo jiných platformách. Každá restaurace někdy dostane recenzi. Jedné japonské restauraci s ramenem se však negativní hodnocení zákazníka vůbec nelíbilo. Logický závěr? Samozřejmě! Vypsat odměnu.

Podle zprávy v amerických novinách"Dexerto" je prý odměnou restaurace "TOYOJIRO" v Kjótu. Ta se nachází v malé postranní uličce, daleko od turistických oblastí, a je jednou z nejlépe hodnocených prodejen ramenu ve stylu Jiro v regionu - nebo alespoň byla.
Jednoho dne se v obchodě objevili dva muži, kteří si jako všichni ostatní zákazníci objednali něco k jídlu, zaplatili a odešli. Na rozdíl od mnoha jiných zákazníků však zanechali na Googlu negativní hodnocení s jednou hvězdičkou a kritizovali jídlo.
To zřejmě majitele obchodu rozzuřilo. Na Instagramu zveřejnil fotografii údajných "pachatelů" a pod ni napsal: "Viděl jsem vaši recenzi a vypadáte docela vtipně. Snažíme se, aby lidé jako vy nebyli zákazníky našeho obchodu, ale to je v pořádku. Nakonec se vám stane něco špatného. Je mi to jedno - můžete ke mně přijít hned a já se o vás postarám."
Majitel obchodu také nabídl "odměnu" 100 000 jenů (v přepočtu asi 638 eur) tomu, kdo by mohl identifikovat oba "pachatele".

Provozovatel restaurace od té doby příspěvky na Instagramu opět smazal
Jediná kompenzace: další návštěva
Majitel obchodu dále ve svém prohlášení napsal: "Jediné, čím mi to mohou vynahradit, je, aby se zastavili, znovu se najedli a pak zanechali dobré hodnocení spolu s fotografií. Už jsem řekl, že jinak jim to neodpustím, a pak nemohu zaručit nic, ani bezpečnost jejich rodin."
Majitel mezitím sám smazal jak recenzi na Googlu, tak výhružný příspěvek na Instagramu.