Po negativní recenzi: restaurace Ramen vypsala odměnu na hlavu zákazníka

Kjóto (Japonsko) - Ať už na Googlu , TripAdvisoru nebo jiných platformách. Každá restaurace někdy dostane recenzi. Jedné japonské restauraci s ramenem se však negativní hodnocení zákazníka vůbec nelíbilo. Logický závěr? Samozřejmě! Vypsat odměnu.

Jiro-style ramen se vyznačuje především tím, že se podává se spoustou fazolových klíčků, zelí a vepřového masa. Porce jsou také ve srovnání s "normálním" ramenem výrazně větší.
Jiro-style ramen se vyznačuje především tím, že se podává se spoustou fazolových klíčků, zelí a vepřového masa. Porce jsou také ve srovnání s "normálním" ramenem výrazně větší.  © Fotomontage: Screenshot: instagram.com/toyojiro.toyota

Podle zprávy v amerických novinách"Dexerto" je prý odměnou restaurace "TOYOJIRO" v Kjótu. Ta se nachází v malé postranní uličce, daleko od turistických oblastí, a je jednou z nejlépe hodnocených prodejen ramenu ve stylu Jiro v regionu - nebo alespoň byla.

Jednoho dne se v obchodě objevili dva muži, kteří si jako všichni ostatní zákazníci objednali něco k jídlu, zaplatili a odešli. Na rozdíl od mnoha jiných zákazníků však zanechali na Googlu negativní hodnocení s jednou hvězdičkou a kritizovali jídlo.

To zřejmě majitele obchodu rozzuřilo. Na Instagramu zveřejnil fotografii údajných "pachatelů" a pod ni napsal: "Viděl jsem vaši recenzi a vypadáte docela vtipně. Snažíme se, aby lidé jako vy nebyli zákazníky našeho obchodu, ale to je v pořádku. Nakonec se vám stane něco špatného. Je mi to jedno - můžete ke mně přijít hned a já se o vás postarám."

Majitel obchodu také nabídl "odměnu" 100 000 jenů (v přepočtu asi 638 eur) tomu, kdo by mohl identifikovat oba "pachatele".

Malá restaurace "TOYOJIRO" je jednou z nejoblíbenějších svého druhu v celé čtvrti.
Malá restaurace "TOYOJIRO" je jednou z nejoblíbenějších svého druhu v celé čtvrti.  © Screenshot: Google Maps

Provozovatel restaurace od té doby příspěvky na Instagramu opět smazal

Jediná kompenzace: další návštěva

Majitel obchodu dále ve svém prohlášení napsal: "Jediné, čím mi to mohou vynahradit, je, aby se zastavili, znovu se najedli a pak zanechali dobré hodnocení spolu s fotografií. Už jsem řekl, že jinak jim to neodpustím, a pak nemohu zaručit nic, ani bezpečnost jejich rodin."

Majitel mezitím sám smazal jak recenzi na Googlu, tak výhružný příspěvek na Instagramu.