Knockout místo červené: rozhodčí knokautoval spolutrenéra kopem karate
Ancash (Peru) - Během pohárového utkání se emoce nezřídka rozproudí. Jeden člen trenérského štábu v Peru však pravděpodobně vyhodil pojistky, když napadl rozhodčího lahví. Rozhodčí však věděl, jak se bránit - a jak!

Pokud si myslíte, že jste ve světě fotbalu už viděli všechno, z 82. minuty pohárového utkání mezi Sport Huaquilla a Magdalena CEDEC by vám měla spadnout čelist.
Rozhodčí Luis Alegre se chystal vyloučit hráče Magdaleny červenou kartou, když ho na hlasité stížnosti z lavičky upozornil čárový rozhodčí.
Najednou se vše seběhlo velmi rychle: na hřiště vtrhl asistent trenéra s lahví v ruce a chystal se udeřit, ale nepočítal s rozhodčím, který byl připraven bojovat. Než stačil útočník zasadit úder, srazil ho Alegre dobře mířeným kopem do brady k zemi!
Ačkoli se dozorce rychle postavil na nohy, neuvěřitelná scéna mu na klidu nepřidala. Zaměstnance Magdaleny museli jeho hráči držet zpátky, zatímco ostatní hráči se snažili dostat do rvačky s rozhodčím.
Karate kop rozhodčího Luise Alegreho ve videu na X
Pohárový zápas mezi Sport Huaquilla a Magdalena CEDEC je předčasně zrušen
Nakonec zasáhla ochranka stadionu a rvačku ukončila, jak informoval jihoamerický zpravodajský kanál"TN".
Míč se však přestal házet a zápas byl po kopu karate za stavu 2:1 ve prospěch Sport Huaquilla předčasně ukončen.
Na vyjádření asociace ohledně dalšího postupu a případných trestů se stále čeká.