Žena si sedne ke stolu, aniž by si objednala, a pak je sama obsloužena studenou.

Penang (Malajsie) - Pokud nedodržíte pravidla, budete vyhozeni! Na letišti Penang v Malajsii je zákaznický servis nejvyšší prioritou. Ignorantští návštěvníci, kteří si nechtějí nic objednat, musí nést následky, jak dokazuje následující příběh.

Screenshot/TikTok/erwanyusoff44
Tady byl její svět ještě v pořádku! Dáma před notebookem však byla o chvíli později vyhnána ze židle.

Rychle dohnat práci na letišti, zkontrolovat e-maily a pohodlně používat vybavení letiště - tato představa zní docela lákavě.

Podle informací serveru"thesun.my" však právě tato snaha skončila pro jednu bystrou ženu slaným odmítnutím.

Navzdory ceduli s jasným nápisem "Pouze pro zákazníky" si tato dáma sedla ke stolu a plně se věnovala svému virtuálnímu světu.

Objednávka? Ani náhodou! Vedoucí restaurace se zřejmě natolik osobně urazil, že byl v pokušení na nerespektování "zlatého pravidla" tvrdě reagovat.

Neochotný "zákazník" prostě neposlouchá, takže musí cítit.

Screenshot/TikTok/erwanyusoff44
Konec směny! Vedoucí restaurace si s neochotným zákazníkem poradil velmi rychle.

Sekvence lekce "Knallhart" se v polovině prosince objevila na kanálu TikTok"erwanyusoff44".

Ukazuje původně "dokonale spokojeného" hosta v režimu ignorování!

Zdá se, že nápis přímo pod nosem nechal dámu chladnou, protože zpráva odhalila, že tvrdošíjně pokračovala v práci navzdory zdvořilým žádostem personálu, aby si něco koupila.

Zhruba po půl hodině toho měl manažer restaurace dost: odstranil jednu ze židlí a poté povolal vlastní "vystěhovalecké komando" tím, že nakonec celý stůl přesunul na jiné místo.

Nepoučitelná žena naproti tomu zůstala stát vedle stolu a nezdálo se, že by ji odmítnutí, kterého se jí právě dostalo, nějak rozčílilo. Akce se na sociálních sítích setkala se smíšenými reakcemi. Zatímco většina uživatelů internetu chování manažera schvalovala, menší skupina ho za jeho nemilosrdný přístup kritizovala.